Gisteren lanceerde Newcastle United op sponsorgebied heugelijk nieuws, FUN 88 heeft een nieuwe langdurige verbintenis getekend en blijft dus the Toon trouw.

FUN88 is een grote gok brand uit Azie. In de zomer van 2017 nam FUN88 met succes het sponsorschap over van Wonga.com. FUN88 is zeer succesvol en geliefd bij the Toon Army. Men organiseert vele win acties waaronder kaarten voor (thuis-)duels en merchandise. Ook post men op Facebook zeer humoristische post wat goed valt bij the Geordies.

Directeur Lee Charnley zegt: ”We are delighted FUN88 has renewed its relationship with Newcastle United and committed its support to the club over a number of years to come. Building on the success of our partnership to date, we look forward to this next phase and working together to engage fans and grow our collective reach around the globe,,.

Een vertegenwoordiger van FUN88 vult aan; ”FUN88 is delighted to continue its association with Newcastle United Football Club. Together with the club, we live the dream of expanding our fan base across all continents, especially in Asia. FUN88 is optimistic that this partnership will assist us in becoming the leading gaming and entertainment platform in countries across the world,,.

In tijden van Covid-19 kunnen wij FUN88 enorm dankbaar en dierbaar zijn dat men als sponsor nog jaren aan Newcastle United verbonden blijft. Niet alleen de wedstrijdshirts maar ook de trainingspakken worden nu gedrukt met FUN88 als sponsor.